פניות מייצגים במערכת מתאפשרות, בשלב זה, בתיקים פתוחים, שטרם הסתיים הטיפול בהם. בכוונת הרשות להרחיב ולשפר, כך שניתן יהיה לפנות גם לגבי שומות סגורות, השגות, תיקוני שומה וענייני גביה שונים.
רשות המסים שמה לה למטרה לשפר את השירות ולייעל את תהליכי העבודה כדי לתת שירות מיטבי ומהיר. לשם כך, בוצעו לאחרונה שינויים בסדרי קבלת הקהל במשרדי מיסוי מקרקעין. קהל, שמגיע מבלי שהוזמן מראש, מנותב כולו לחוליה המרכזית ובכך מקבל טיפול מיטבי במקום אחד. דבר המאפשר לחוליות השומה לטפל בתיקים רבים יותר ולסיים את בדיקת השומות בפרקי זמן קצרים יותר.
מערכת הקשר החדשה מייתרת, למעשה, את הצורך בהגעה הפיזית למשרדים והיא מצטרפת למגוון שירותים באתר הרשות ובמערכת המייצגים באינטרנט -שבח.נט, כגון: הדיווח המקוון, הנפקת אישורי מסים לרישום, הפקת שוברי מקדמות ועוד. כמו כן, אזרחים ומייצגים המבקשים לברר בענייני מיסוי מקרקעין יכולים לפנות למוקד המידע הארצי של רשות המסים (מסוי מקרקעין) במספר טלפון *4954 או לפנות לכתובת הדוא"ל: masmak@taxes.gov.il