כללית הקימה מתחם בדיקות קורונה ברכסים

במטרה למנוע את התפשטות הקורונה על ידי הנגשה מיטבית של הבדיקות הקימה כללית אוהל בדיקות ברכסים, בצמוד למרפאתה ביישוב.

רונן נודלמן, מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי: בימים הקרובים יוקמו אוהלי בדיקות במספר רב של ישובים במחוז, בהם באזורים המשרתים גם אוכלוסיה חרדית

נוכח הקושי של תושבי הישובים החרדיים להגיע לאתרי לקיחת בדיקות קורונה בערים הגדולות, מקימה כללית – בתיאום עם משרד הבריאות – מתחמים מותאמים לאוכלוסיה בהן מבוצעות בדיקות הקורונה למבוטחי כללית על ידי אנשי צוות של הכללית. היום חנכה כללית אוהל מרווח כזה בצמוד למרפאה הגדולה שלה ברח' סביון ברכסים. הבדיקה נערכת רק ורק למי שקיבל הפניה רפואית כתובה, אשר ניתנת בהתאם לקריטריונים רפואיים. מכתב ההפניה מועבר ישירות מהרופא המפנה למרפאה שבסמיכות אליה הוקם אוהל הבדיקות והנבדקים מתבקשים לתאם מראש את מועד ההגעה לבדיקה, כדי למנוע התקהלות בהמתנה מחשש להדבקה.

הבדיקה עצמה מבוצעת במעבדת הקורונה שהפעילה כללית במעבדה המחוזית הגדולה שלה בנשר ועובדת מבוקר עד ערב כדי לספק תשובות מהר ככל האפשר.

טקס החנוכה של אוהל הבדיקות נערך במעמד ראש המועצה הרב דן כהן וצוות המועצה, מר רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית, הרב משה אדלר מנהל מגזר חרדי של כללית במחוז, נציגי המשטרה, פיקוד העורף וכמובן צוותי מרפאות כללית ברכסים.

ראש המועצה הרב דן כהן: אני מודה כללית שנרתמה לנושא הבדיקות למען בטיחות ובריאות התושבים, יהי רצון שלא נזדקק לכך כלל. המועצה עושה הכל למען התושבים.

ראש המועצה ציין את החשיבות הרבה בבדיקה מהירה למי שעולה חשד כי נדבק בנגיף והודה לכללית, קופת החולים היחידה שהפעילה מתחם בדיקות ברכסים, על תגובתה המהירה שאפשרה הנגשת הבדיקות מצילות החיים לתושבי רכסים.

רונן נודלמן, מנהל כללית באיזור, הביע תקוותו כי הפעלת אוהל הבדיקות בזמן קצר ועל אף שמדובר בהערכות לוגיסטית מורכבת תקל על התושבים ברכסים, תשפר עוד יותר את המאבק למיגור המגיפה ותגביר מודעות.  הוא ציין כי הקמת המתחם ונוספים שיוקמו בקרוב בישובים, בהם הדבר נדרש, נעשית כחלק מתרומתה של כללית בהתמודדות עם הקורונה. "אנו ממשיכים להיערך במהירות, בהתאם לתנאים המשתנים ואני קורא לכל מי שהומלצה לו בדיקה לנצל את השירות ולהיבדק כדי להן על עצמו, על משפחתו ועל הסובבים."

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.