נסיון לינץ' בפקח מטרונית: ארבעה נוסעים תקפו פקח וגרמו לחבלות בעינו

פוזיציה
פוזיציה

נסיון לינץ' בפקח מטרונית:ארבעה נוסעים תקפו פקח וגרמו לחבלות בעינוהסיבה: דרישה כי יכבו סיגריותאיגוד התחבורה בכוח לעובדים: בהמשך לתקיפת נהג בירושלים הכתובת על הקיר ברורה- רצח של עובד תח"צ הוא רק שאלה של זמןפקח (מבקר) אוטובוס של חברת סופרבוס הותקף ביום א' (15.9.24)בקו 1 של המטרונית בחיפה. הפקח עלה על קו הלילה בשעה 2:30 בבוקר סמוך לרחוב בן צבי. ארבעה צעירים עישנו באוטובוס. הפקח העיר להם על כך ובתגובה תקף אחד הצעירים את הנהג באגרופים וחבריו הצטרפו. חבלה נגרמה לעינו של הנהג. המשטרה הגיעה למקום תוך דקות ספורות והתוקפים נעצרו.

זהו מקרה התקיפה השני שהפקח חווה. לפני כשנתיים, הותקף בידי נוסעים אשר שברו את אפו ושתיים מצלעותיו .גם אז מדובר היה בקבוצת תוקפים, מהם נעצרו שניים.
ט' הפקח שהותקף: "כבר יומיים שאני יושב בבית ומדמם מהעין. וכל זה למה? בגלל שביקשתי מנוסעים לכבד נוסעים אחרים ולא לעשן? אני אוהב את העבודה שלי ואת הנוסעים. כאשר הותקפתי מיד נחלצו לעזרתי נוסעים אחרים וסייעו לי. הם הרב השפוי. אבל מספיקים כמה משוגעים לחרב לנו את העבודה ולסכן את הנוסעים. אנחנו מרגישים מופקרים. דורשים מאיתנו לרוץ ולתקף אבל לא מעניין אף אחד שאנחנו סמרטוטים מול הנוסעים."

יוסי אוזן יו"ר ועד הפקחים בסופרבוס: " עובדי התחצ מרגישים מופקרים ובראשם הפקחים. מרבית מקרי התקיפה במטרונית בשנה החולפת נעשו כלפי פקחים. תקיפת עובדי התח"צ מסכנת חיי אדם- נהגים פקחים ונוסעים. התקיפה ארעה בזמן נסיעה, בפעם הבאה יכולה תקפה כזו להביא לאובדן שליטה של הנהג!

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: פקח שעושה את עבדותו כמשרת ציבור ולטובת שמירה על הסדר הציבורי באוטובוס, מוצא את עצמו מותקף. לצערנו, אדם שמשרת את הציבור ממשיך לקבל סירוב מהמדינה כעובד ציבור. כדי שיוכל להיות שירות ציבורי לנוסעים, חייבת להיות הכרה והענשת תוקפים בהתאם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.