בשורה היסטורית לתושבי נוף הגליל

מירי רגב בחניכה של כביש חדש בנוף הגליל
מירי רגב בחניכה של כביש חדש בנוף הגליל

במעמד שרת התחבורה, מירי רגב וראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט, יצא אתמול לדרך אחד הפרויקטים התחבורתיים ההיסטוריים בנוף הגליל – מחלף הכניסה הדרומית החדשה לעיר, עוקף צומת המוסכים

בשורה היסטורית לתושבי נוף הגליל

במעמד שרת התחבורה, מירי רגב וראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט, יצא אתמול לדרך אחד הפרויקטים התחבורתיים ההיסטוריים בנוף הגליל – מחלף הכניסה הדרומית החדשה לעיר, עוקף צומת המוסכים

מדובר בכביש שתושבי נוף הגליל חולמים עליו עשורים שלמים, מדברים עליו ותולים תקוות בהבטחות שמעולם לא תורגמו לביצוע. עכשיו, בהובלת ראש העיר רונן פלוט ובסיוע שרת התחבורה מירי רגב, הפרויקט נכנס לשלב ביצוע באמצעות חברת נתיבי ישראל לאחר שמשרד התחבורה תיקצב אותו ב 132 מיליון דקלים. אתמול ( רביעי) הונחה אבן הפינה לסלילת הכביש בטקס ממלכתי במעמד שרת התחבורה, מירי רגב, ראש העיר רונן פלוט ומנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ. ראש העיר פלוט ציין כי הפרויקט נועד  לשחרר את הפקקים בצומת המוסכים וגם להעניק לעיר כניסה עצמאית לעיר מכיוון דרום .

השרה רגב ציינה כי לא מדובר בהנחת אבן פינה לפרויקט עתידני אלא להנעת התחלת ביצוע על ידי חברת נתיבי ישראל שכבר החלה בהכשרת תשתיות לפרויקט. "הכביש הוא בשורה גדולה לתושבי נוף הגליל, שנאלצו כל השנים לעמוד בפקקים ביציאה ובכניסה הדרומית לעיר,  ציר התחבורה החדש יקל גם על כלל תושבי הסביבה שמגיעים לנוף הגליל וצורכים בה שירותי מסחר וממשל בהיותה עיר המחוז "

מהנדסת העיר, אתי בוצ'ין מסרה כי מדובר בכביש באורך של קצת יותר מקילומטר, שיחבר בין שדרות אריאל שרון באזור כיכר מגן דוד (הכיכר שנמצאת בין מרכז עופר סנטר לאצטדיון גרין) לכביש 60, במקטע שסמוך למנהרה. ציר תחבורה זה למעשה יווסת את כל התנועה באזור, יפחית את העומס בצומת המוסכים ויאפשר יציאה וכניסה ישירה לנוף הגליל לבאים אליה מדרום וליוצאים ממנה לכיוון תל אביב. מהעירייה נמסר: "שנים על גבי שנים חולמים תושבי נוף הגליל על ציר תנועה ישיר בכניסה הדרומית לעיר ( עוקף  צומת המוסכים)  לפני כשנתיים הצליחה העירייה לשכנע את משרד התחבורה בצורך הקיומי מבחינתה לסלילת הכביש. שרת התחבורה, מירי רגב, נענתה בחיוב והשבוע נתבשרה העירייה כי הפרויקט ההיסטורי יוצא לדרך במסגרת תקציב המדינה 23/24 ומתוקצב בתוכנית החומש של משרד התחבורה. כידוע, הכניסה לנוף הגליל מכיוון דרום מעולם לא הייתה דרך כביש גישה ישיר, אלא דרך ציר שעבר בתוך העיר נצרת. בשל כך, הכניסה לעיר מכיוון דרום הייתה בשעות רבות של היום הייתה פקוקה ומסורבלת. סלילת הכביש החדש תהווה פתרון תחבורתי היסטורי. 

מדובר בכביש שתושבי נוף הגליל חולמים עליו עשורים שלמים, מדברים עליו ותולים תקוות בהבטחות שמעולם לא תורגמו לביצוע. עכשיו, בהובלת ראש העיר רונן פלוט ובסיוע שרת התחבורה מירי רגב, הפרויקט נכנס לשלב ביצוע באמצעות חברת נתיבי ישראל לאחר שמשרד התחבורה תיקצב אותו ב 132 מיליון דקלים. אתמול ( רביעי) הונחה אבן הפינה לסלילת הכביש בטקס ממלכתי במעמד שרת התחבורה, מירי רגב, ראש העיר רונן פלוט ומנכ"ל נתיבי ישראל, ניסים פרץ. ראש העיר פלוט ציין כי הפרויקט נועד  לשחרר את הפקקים בצומת המוסכים וגם להעניק לעיר כניסה עצמאית לעיר מכיוון דרום .

השרה רגב ציינה כי לא מדובר בהנחת אבן פינה לפרויקט עתידני אלא להנעת התחלת ביצוע על ידי חברת נתיבי ישראל שכבר החלה בהכשרת תשתיות לפרויקט. "הכביש הוא בשורה גדולה לתושבי נוף הגליל, שנאלצו כל השנים לעמוד בפקקים ביציאה ובכניסה הדרומית לעיר,  ציר התחבורה החדש יקל גם על כלל תושבי הסביבה שמגיעים לנוף הגליל וצורכים בה שירותי מסחר וממשל בהיותה עיר המחוז "

מהנדסת העיר, אתי בוצ'ין מסרה כי מדובר בכביש באורך של קצת יותר מקילומטר, שיחבר בין שדרות אריאל שרון באזור כיכר מגן דוד (הכיכר שנמצאת בין מרכז עופר סנטר לאצטדיון גרין) לכביש 60, במקטע שסמוך למנהרה. ציר תחבורה זה למעשה יווסת את כל התנועה באזור, יפחית את העומס בצומת המוסכים ויאפשר יציאה וכניסה ישירה לנוף הגליל לבאים אליה מדרום וליוצאים ממנה לכיוון תל אביב. מהעירייה נמסר: "שנים על גבי שנים חולמים תושבי נוף הגליל על ציר תנועה ישיר בכניסה הדרומית לעיר ( עוקף  צומת המוסכים)  לפני כשנתיים הצליחה העירייה לשכנע את משרד התחבורה בצורך הקיומי מבחינתה לסלילת הכביש. שרת התחבורה, מירי רגב, נענתה בחיוב והשבוע נתבשרה העירייה כי הפרויקט ההיסטורי יוצא לדרך במסגרת תקציב המדינה 23/24 ומתוקצב בתוכנית החומש של משרד התחבורה. כידוע, הכניסה לנוף הגליל מכיוון דרום מעולם לא הייתה דרך כביש גישה ישיר, אלא דרך ציר שעבר בתוך העיר נצרת. בשל כך, הכניסה לעיר מכיוון דרום הייתה בשעות רבות של היום הייתה פקוקה ומסורבלת. סלילת הכביש החדש תהווה פתרון תחבורתי היסטורי. 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.