ממשיכים להיערך לכל תרחיש

ישיבת המנ"מ (מרכז ניהול משברים) העירוני הבוקר. קרדיט צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה.
ישיבת המנ"מ (מרכז ניהול משברים) העירוני הבוקר. קרדיט צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה.

מטה החירום של עיריית חיפה, בראשותו של ראש העיר, יונה יהב, מ"מ וסגן רה"ע אביהו האן וסגנית רה"ע שרית גולן, התכנס הבוקר במנ"מ העירוני, לקיום הערכת מצב יחד עם גורמי הביטחון השונים, לרבות פיקוד העורף, מד"א, כב"ה ומשטרת ישראל.

נציג פיקוד העורף ציין כי נכון לשעה זו – אין שינוי בהחיות ההתגוננות לתושבים. על פי הנחיות הפיקוד רודד מלאי החומרים המאוחסנים במפרץ חיפה.

במהלך הדיון דרש ראש העיר מהמשטרה להגביר את נוכחותה בשטח ולתגבר את הסיורים בשכונות העיר.

כמו כן הנחה ראש העיר את גורמי העירייה להיות ערוכים לתרחישים שונים ולהעמיד את כלל יחידות העירייה בכוננות גבוהה. בנוסף הנחה רה"ע להדק את הקשר עם תושבי העיר הוותיקים ולסייע בידם בהיערכות מותאמת לחירום ובכלל זה בחירת מרחב מוגן, הצטיידות בתרופות ומרשמים מודפסים. הפעילות מול תושבי העיר הוותיקים תתבצע בעזרת תלמידי השכבות הגבוהות בבתי הספר, חניכי תנועות נוער, עובדים סוציאליים ומתנדבים שינחו את התושבים כיצד להשתמש באפליקציות של פיקוד העורף ובהבנת הנחיות הפיקוד העשויות להציל חיים.

מטה החירום העירוני מזכיר כי תושבים החשים חרדה ומעוניינים לקבל סיוע מצד עובדים סוציאליים או פסיכולוגים, מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106.

כמו כן, ניתן להיעזר בכל הקשור להיערכות נכונה לחירום באתר האינטרנט הייעודי אותו הקימה העירייה ובו הנחיות חשובות ומצילות חיים : https://bit.ly/3vKlGcp.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.