Site icon פוזיציה!

לרגל ט"ו באב: המחווה המרגשת של עיריית חיפה למען החטופים

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עריית חיפה

קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עריית חיפה

לרגל ט"ו באב, חג האהבה העברי, צבעה עיריית חיפה את מונומנט הלב המפורסם בטיילת לואי בצהוב, כאות הזדהות עם מאבק משפחות החטופים

הלב הענק, הממוקם בנקודת תצפית מרהיבה על מפרץ חיפה, נושא כעת את הכיתוב "יש לחיפה חור בלב – BRING THEM HOME NOW", בהשראת השיר המוכר של להקת הג'ירפות

המיקום הייחודי של המונומנט, משקיף על הנוף המרהיב של הגנים הבהאיים, שכונות הדר והעיר התחתית ומפרץ חיפה עד הגבול הצפוני של המדינה, ובכך מדגיש את המסר החזק של תקווה ואחדות.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, הדגיש את מחויבות העירייה למאבק: "עיריית חיפה בראשותי תעמוד לימין משפחות החטופים ותסייע למאבקן בכל דרך אפשרית. אנו פועלים ללא לאות כדי לשמור את נושא החטופים על סדר היום הציבורי עד לשובם הביתה. עד אז, נמשיך לפעול בכל דרך כדי לתמוך במשפחות ולהבטיח שקולן יישמע."

עוד הוסיף יהב כי "בחירת ט"ו באב לציון מחווה זו אינה מקרית. החג, המסמל אהבה ואחדות, מזכיר לנו את הקשר העמוק בין כל חלקי העם ואת החשיבות של התמיכה ההדדית בעתות משבר.
הזעקה לשחרור החטופים והחטופות מסומנת דרך הסרט הצהוב שאומר "עם ישראל חי" ומסמלת את התקווה לשחרורם המהיר."

עיריית חיפה מזמינה את תושבי חיפה והמבקרים בעיר לבקר במונומנט, לצלם תמונות ולשתף אותן ברשתות החברתיות כדי להגביר את המודעות למאבק החטופים. זוהי הזדמנות להראות סולידריות ולהפיץ את המסר של אהבה ותקווה ברחבי הארץ והעולם.

Exit mobile version