בתום הערכת מצב במנ"מ העירוני:

הערכת מצב חיפה
צילום: ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

התושבים מתבקשים להגביר ערנות ולהתרחק מזירות נפילה
שתי שמרטפיות נוספות נפתחו בעיר
88% התייצבות לשיעורי הזום בקרב תלמידי העיר

בתום הערכת מצב שנערכה הבוקר (שלישי) במנ"מ העירוני, בראשות ראש העיר, יונה יהב, ובהשתתפות הנהלת העירייה ונציגי כוחות החירום וההצלה בעיר, נמשכת ההיערכות ורמת המוכנות הגבוהה בעיר.

התושבים מתבקשים להגביר ערנות ולהתרחק מזירות נפילה:
נציג המשטרה ביקש לחדד את ההנחיות לתושבים להימנע מהתקהלות באזורי נפילה, על מנת למנוע סיכון חיים ועל מנת שלא תופרע עבודת כוחות החירום וההצלה הפועלים בזירה.

כמו כן בכל מקרה של נפילת טילים או שברי יירוט יש להימנע מלצלם או להגיע לזירות ואין להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ. כמו כן חל איסור על תיעוד יירוטים ושיתוף מיקומי נפילות. בכל חשש לנפילת רקטות או שברי מיירטים יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל.

על הציבור להישמע להנחיות השוטרים וכוחות הביטחון הפרוסים בצירים ולמנוע חסימת מעבר רכבי חירום.

בנוסף פונה העירייה לתושבים בבקשה לרענן את הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף – יש להיכנס בתוך דקה למרחב "הכי מוגן שיש", ולשהות שם במשך 10 דקות. יש להימנע מלצאת ולצלם בשעת האזעקות – הדבר מסכן חיים.

88% התייצבות לשיעורי הזום בקרב תלמידי העיר
על-פי הנחיות פיקוד העורף, מערכת החינוך בעיר נמשכת הלמידה מרחוק גם היום. אחוזי ההשתתפות בשיעורים הנלמדים מרחוק ממשיכים לעלות. לאחר שאתמול התיצבו 85 אחוזים היום עומד אחוז ההשתתפות על 88 אחוז.

שתי שמרטפיות נוספות נפתחו בעיר
הבוקר פתחה העירייה שתי שמרטפיות נוספות עבור ילדי עובדים חיוניים של מערכת הבריאות וכוחות החירום וההצלה. שמרטפיות אלה מצטרפות לשש השמרטפיות שנפתחו אתמול ובסך הכל פועלות ברחבי העיר שמונה שמרטפיות, המופעלות על-ידי צוותי החינוך העירוניים שהוכנו והוכשרו לכך מבעוד מועד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.