בהיכל הספורט שבשכונת רוממה נמשכים אירועי "חיפה בסימן קריאה":

צילומים ממגוון אירועי "חיפה בסימן קריאה". קרדיט צילומים: דוברות עיריית חיפה
צילומים ממגוון אירועי "חיפה בסימן קריאה". קרדיט צילומים: דוברות עיריית חיפה

יריד דוכני ספרים של חברת סטימצקי, מפגשי סופרים, מתחם קריאה, יריד יוצרים חיפאיים, סופרים על הבר, יריד אמנים ועוד

הערב (שלישי) תופיע על הבמה המרכזית, בשעה 18:00, עלמה זוהר, במסע מוזיקלי, מלא שמחת חיים, עם השירים האהובים מהאלבום "פלא". בשעה 20:30 יופיעו על הבמה אלון אולארצ'יק ומזי כהן, במופע משותף עם מיטב שיריהם האהובים מכל הזמנים.

אירועי היריד ייפתחו, כמדי ערב, בשעה 17:00 ויכללו הפעלות מדעיות בעקבות ספרי ילדים, שעת סיפור מומחזת בשילוב שחקניות והזמרת שחף עבאדי, ובהמשך המופע האקרובטי "קרקס החנונים בארץ הפלאות" – מופע מלא קסם והפתעות לכל המשפחה. בשעה 19:30 יספר הסופר יובל אברמוביץ על ספריו.

אירועי היריד יינעלו מחר (יום רביעי) ויכללו על הבמה המרכזית (בשעה 18:30) מופע של "סטינג אקספיריינס" במיטב השירים האייקונים של להקת "פוליס" וסטינג. בשעה 20:30 יתקיים המופע, "רדיו לונה" – מופע גרוב המשלב בין ספרדית למזרח תיכון בשילוב ריקודים, רגש ואווירה טובה.

אירועי "חיפה בסימן קריאה", שנפתחו עם יריד הסופרים העצמאיים במוזיאון העיר חיפה בשיתוף "מקום לשירה" ו"הקולקטיב הספרותי" , נמשכו באירוע בהפקת המחלקה לספריות, לזכרו של הסופר, סמי מיכאל ז"ל, בתיאטרון העירוני, בשלל אירועים בספריות הציבוריות, בהצגות לילדים על פי ספרים בתיאטרון העירוני וביריד הספר הגדול בצפון – "חיפה בסימן קריאה" וייחתמו בתאריך 25.06 בערב מחווה לא.ב יהושוע בספריית יד לבנים, ובמפגש ב-30.06 עם הסופרת מאירה ברנע גולדברג – יוצרת הספר והסדרה "כראמל" בתיאטרון העירוני.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.