חורב 14 חוזר ובגדול!

אירוע הפתיחה יתקיים הערב (27.6) במעמד רה״ע יונה יהב בהרצאה של מדריכת ההורים עינת נתן על האתגרים בהורות בת זמננו להורים בכל הגילאים

לאחר שלוש שנים חורב 14, ׳הבית של ההורים החיפאים׳ חוזר לפעילות במתכונת רחבה יותר בכל הקשור לגידול הילדים והמשפחה.

מהפעילות המחודשת יכולים להנות ללא עלות הורים חיפאים לילדים מגיל לידה ועד גיל ההתבגרות, כאשר בשעות הבוקר מתקיימות פעילויות להורים שנמצאים בחופשת לידה עם התינוקות, ובערבים מתקיימות הרצאות במגוון תחומים. בימי חמישי, שהוגדר כערב חווייתי להורים יתקיימו לעיתים גם מופעי סטנדאפ.

רה״ע חיפה, יונה יהב: ״פתיחתו המחודשת של חורב 14 מהווה נדבך חשוב בהחזרתה של חיפה לראש הפירמידה ברמת השירותים העירוניים הניתנים לצעירים בישראל. אני קורא להורים להירשם לסדנאות ולהרצאות ולקבל מענה במגוון נושאים המעסיקים אותם החל מכלכלת המשפחה, דרך רישום למוסדות חינוך ועד למציאת גני ילדים או בתי ספר״.

מנהל רשות הצעירים, מיקי ליבוביץ: ״זהו יום שמח עבורנו ועבור כל אותם הורים שחיכו ופנו אלינו בשנים האחרונות בכל מדיה אפשרית בשאלה אחת בלבד – מתי אתם חוזרים??
אז אנחנו חוזרים – גדולים יותר, משודרגים מכל הבחינות, עם מגוון גדול יותר של הרצאות ופעילויות להורים, עם תחומי עניין חדשים, שעות פעילות מוגדלות ובעיקר חוזרים להיות הבית של כל ההורים החיפאים״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.