החברה הכלכלית לחיפה משיקה פורום תיירות,

מומחים חיפאים ובשיתוף התושבים, לקידום כלכלת חיפה
מומחים חיפאים ובשיתוף התושבים, לקידום כלכלת חיפה . קרדיט צילום: מיכה בריקמן

עם מומחים חיפאים ובשיתוף התושבים, לקידום כלכלת חיפה 

הפורום הינו כחלק מתכנית עבודה של שיתוף מומחים חיפאים ושיתוף תושבים בתחומי תיירות, הייטק, עסקים קטנים ובינוניים

החברה הכלכלית לחיפה יוצאת בפרויקט חדש של צוותי חשיבה עם יכולות פרקטיות עם אנשי מקצוע ותושבים חיפאיים המומחים בתחומי צמיחה – תיירות, הייטק וביוטק, ועסקים קטנים ובינוניים, שמטרתם הסופית תהיה לגבש תוכנית לקידום כלכלת העיר חיפה.

מטרת צוותי החשיבה היא לקיים מפגשי היוועצות ולמידה בעזרת שיתוף מומחים החיים את השטח, והחלפת דעות לקידום כלכלת העיר. מטרת התהליך הינה בניית נייר עמדה אשר יהווה בסיס לפרויקטים שהחברה הכלכלית לחיפה תיזום במסגרת תוכנית העבודה לשנת 2025. המומחים שהוזמנו לתהליך הינם בהתנדבות מלאה.

המפגש הראשון בנושא קידום התיירות כמנוע צמיחה כלכלית בעיר התקיים השבוע, במשרדי החברה הכלכלית בחיפה בהובלת יו"ר החברה הכלכלית, רני בנדר, מנכ"ל החברה אור שחף, ומוטי מאיר מנהל הפיתוח העסקי של החברה.

צוותי החשיבה המלווים על ידי חברת טגה יועצות, המתמחה בניהול תהליכים וייעוץ לארגונים, בראשות טלי גזית וגל זילברשטיין יפגשו על בסיס קבוע ויידונו במצב הקיים בתחום, פערים ואתגרים, שאלות וחסמים, כיווני פעולה אפשריים והמלצות לפרויקטים ישימים. כל צוות יכלול משתתפים המייצגים את תחום מומחיותם מתוך חשיבה ששילוב אנשים מהשטח החיים את התחום תתרום רבות להצלחת התהליך שיערך כארבה חודשים, במהלכה צוותי החשיבה יוועצו גם עם תושבים שיהיו מעוניינים להביע את דעתם.

רני בנדר יו"ר החברה הכלכלית לחיפה: " הדבר הראשון הנדרש בעשייה זה לשמוע את השטח ולכן אנו משתפים את המומחים החיפאים ואת התושבים. תיירות היא מנוע כלכלי משמעותי לכלכלת העיר. השבוע נפגשתי עם משרד הכלכלה והתיירות, כולם מחכים שנתחיל להניע את התהליכים. יש לנו תמיכה וגיבוי מלא גם ממנכ"ל העירייה גדי מרגלית ומראש העיר מיונה יהב, להצעיד את חיפה קדימה גם בתחום התיירות".

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה, שפתח את האירוע: "לחיפה פוטציאל עצום בתחום התיירות ומשאבים טבעיים כמו חופי הים והואדיות שאנחנו צריכים למנף. אין סיבה שהעיר לא תהפוך להיות עיר התיירות המובילה בישראל הן לתיירות פנים והן לתיירות חוץ. אנחנו צריכים לשתף פעולה ביחד, ולקדם את המטרה המשותפת של כל מי שיושב סביב השולחן : פיתוח כלכלי ותיירותי של העיר חיפה".

בצוות החשיבה נכחו:

יוסי שלום סגן ראש העיר, מחזיק תיק התרבות ויו"ר אתו"ס, יוסי אני, מנכ"ל המדעטק חיפה, ד"ר גלית רנד, מעיריית חיפה, אסטרטגיה ומחקר יחידת מטה דיירקטורית בחברה הכלכלית זוהר רום, דובר נמל חיפה, מנהל תחום הקרוזים ופתיחת חזית הים, יותם יקיר, מנהל המוזיאונים בחיפה, עטיה עשמאוי, מנכ"ל מלון בוטניקה, דוד בארי יזם חיפאי והבעלים של מלון "שומאכר" בחיפה, ליאור אלפסי מנהל תחום השייט בחוף השקט, אורי פלקס, מומחה בתחום התיירות הימית, יותם הולץ, מסעדן, ורד פרן יוזמת קולינרית משוק תלפיות, שירי וייצנר בעלת הבלוג חי פאית, מיכל סני, מנהלת פרוייקטים בחברה הכלכלית ואנדרה סואידן מומחה בתחום היין ובעל עסקים בתחום.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.