"וועדת השיפוט מצאה את הצעתכם ראויה לזכייה", כתבה יו"ר הות"ת, פרופ' יפה זילברשץ, במכתב רשמי המאשר את הזכייה, אותו שלחה לנשיא המכללה, פרופ' אריה מהרשק. במכתב ציטטה פרופ' זילברשץ מנימוקי וועדת השיפוט: "שילוב ביןהנדסה ומיומנויות רכות הינו חדשני, נכון, בעל פוטנציאל לשיפור איכות הלמידה ובעל השפעה משמעותית על הבוגרים", והוסיפה: "אנו מברכים אתכם על הזכייה בפרויקט הנבחר, ומאחלים לכם הצלחה רבה בקידום ושיפור איכות ההוראה והלמידהבמוסדכם ובמוסדות ההשכלה הגבוהה ככלל".
"מיומנויות רכות הן מיומנויות אישיות ובין-אישיות הכוללות יכולות בתחומי אינטליגנציה רגשית, עבודת צוות, תקשורת, ניהול ומנהיגות, פתרון קונפליקטים, קבלת החלטות, הנעה ומשמעת עצמית, יכולת שכנוע ועוד. הן חשובות משום שהן משפיעות על יכולתו של אדם להצטיין ולהגיע להישגים אישיים ומקצועיים במסגרות חברתיות, כמו ארגונים, צוותי עבודה או כל הרכב אנושי אחר" מסבירה ד"ר נירית גביש, העומדת בראש המרכז לקידום ההוראה והלמידה במכללה.
"אני שמחה על הזכייה במענק. אנו רואים חשיבות רבה במאמצינו להקנות לסטודנטים הלומדים את מקצועות ההנדסה כישורים רכים. המחסור בכישורים אלו בקרב הבוגרים עולה פעמים רבות בשיחות ובמפגשים עם התעשייה. בעולם שבו קצב ההשתנות הטכנולוגית מואץ ביותר, המהנדס צריך להיות מסוגל להתמודד עם אתגרים חדשים ובלתי-ידועים, ואין די בידע מקצועי. אנו סבורים שהשילוב של כישורים אלו כחלק אינהרנטי מקורסי התוכן של המחלקות השונות, ובהובלת המרצה שקיבל את ההכשרה המתאימה לשלב תכנים אלו, יכול לשנות באופן משמעותי את סוג הבוגר שמסיים ללמוד לימודי הנדסה ויוצא להשתלב בשוק העבודה" ציינה ד"ר גביש .