Site icon פוזיציה!

תחרות העסק החברתי של חיפה והצפון לשנת 2024 יוצאת לדרך!

תחרות העסק החברתי של חיפה והצפון לשנת 2024 יוצאת לדרך!

תחרות העסק החברתי של חיפה והצפון לשנת 2024 יוצאת לדרך!

היום (חמישי) החל שלב דירוג הקהל לקביעת מי יהיה העסק החברתי של השנה, שיימשך עד ל-10.8

תחרות העסק החברתי של חיפה והאזור היא יוזמה משותפת של עיריית חיפה, "החברה הכלכלית לחיפה", "מט"י חיפה", "קהילת הדר" ו"איגוד ערים מפרץ חיפה להגנת הסביבה".

במסגרת התחרות הוזמנו עסקים ועמותות להציג את פעילותם העסקית-חברתית ולהעמיד את עצמם לדירוג הקהל ודירוג ועדת שיפוט מקצועית ולזכות בפרסים כספיים, חבילות ייעוץ ופרסום בשווי אלפי שקלים.

השנה ניגשו לתחרות למעלה מ-90 עסקים חברתיים ועמותות ומתוכם עלו לשלב דירוג הקהל 45. תהליך הדירוג יימשך 10 ימים, עד ל-10.8.24. בתום תהליך הדירוג יוכרזו זוכים בשני מסלולים – מסלול לעסקים, שלהם פעילות חברתית או סביבתית ומסלול לעמותות שהצליחו לייצר לעצמן מקורות הכנסה עצמיים ובכך להקטין את ההסתמכות שלהן על תרומות ותקציבים ציבוריים.

אירוע השיא של התחרות יתקיים ב-18.9.24, בו יוכרזו הזוכים בתחרות.
הזוכה במקום הראשון יזכה ב- 10,000 ₪ באדיבות בנק הפועלים. הפרס יינתן הן לזוכה במסלול העמותות והן לזוכה במסלול העסקים.
פרס שני יינתן ל'עסק הירוק', על סך 5,000 ₪, המקדם פעילות סביבתית יוצאת דופן, באדיבות "איגוד ערים מפרץ חיפה לאיכות הסביבה".
הזוכה במקום השלישי יזכה בתהליך ייעוץ מקצועי בשיווי אלפי שקלים מטעם אחת החברות – חברת MOOTAG, המשרד החיפאי של חברת הייעוץ PWC או משרד הדיגיטל Idesign4U.
כמו-כן, יקבל כל מועמד שעמד בתנאי הסף מדבקת "עסק חברתי" לתלייה במקום העסק.

לכניסה לאתר ההצבעה:
https://woobox.com/ugkcd2

שני אלוני, מנכ"לית מט"י חיפה: "התחרות נועדה לתמוך ביוזמות חברתיות מיוחדות וללמד את הצרכן החיפאי לקנות מעסקים שמביאים בחשבון ערכים חברתיים וסביבתיים בעבודה שלהם. במיוחד בימים אלה, חשוב לנו לחזק בעלי עסקים קטנים ועמותות קטנות שמייצגים את פניה היפות של החברה הישראלית".

Exit mobile version