Site icon פוזיציה!

חברת Ever After Foods, מצטרפת לפארק מדעי החיים בחיפה אשר בבעלות "החברה הכלכלית לחיפה" וקבוצת "מבנה"

בתמונה מימין אור שחף מנכל החברה הכלכלית לחיפה משמאל אייל רוזנטל מנכל אבר אפטר פודס

בתמונה מימין אור שחף מנכל החברה הכלכלית לחיפה משמאל אייל רוזנטל מנכל אבר אפטר פודס

חברת Ever After Foods, מצטרפת לפארק מדעי החיים בחיפה אשר בבעלות "החברה הכלכלית לחיפה" וקבוצת "מבנה". החברה חתמה היום על הסכם שכירות, לשכירות שטח של כ- 800 מ"ר לתקופת שכירות של 5 שנים עם אופציה להארכה. את השותפות ייצגו עורכי הדין יוסי מילר ולמה ח'ורי משרד מילר ושות', ואת חברת Ever After Foods ייצגה עו"ד רותם ורטנפלד ממשרד שיבולת.

החברה תשב לצד החברות המובילות במשק ביניהן: סונובה ישראל, GE מדיקל, לונזה ישראל, און סמיקונדקטור ועוד, המאכלסות את הבניין. השותפות שוקדות במרץ על השכרת מבנים 2-3 במתחם הפארק אשר נמצאים בבנייה מואצת וצפויים לקבל טופס 4 בסמוך לחודש מאי 2025.

חברת Ever After Foods, מציעה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת לייצור מזון מתורבת בקנה מידה מסחרי ובאופן חסכוני. החברה הינה מיזם משותף של חברת הביוטכנולוגיה  פלורי וחברת תנובה לצד משקיעים אסטרטגיים בינלאומיים.

קומפלקס פארק המדע וההייטק חיפה (פארק מדעי החיים), ממוקם על חטיבת קרקע בגדול של כ-31 דונם, מתוכנן ע"י משרד משה צור אדריכלים החיפאי ועם השלמתו יכלול  חמישה מבנים בשטח כולל של 85 אלף מ"ר בנוסף לחמשת המבנים , יהיו שטחים ירוקים ומתקנים לרווחת לקוחות החברות שבחרו להקים את משכנם, לגדול ולהתפתח בפארק, עובדיהם ובאי הפארק.

 גודל קומה טיפוסית בבניין עומד על כ- 1,500-2,000 מ"ר ומוצעות להשכרה ברמות גימור שונות ומגוונות, לרבות גמר מושלם. כמו כן, ניתן לחבר בגשר בין הקומות ולייצר קומה בגודל של כ- 3500 מ"ר.

שלב ב' של הפרויקט כולל שני בניינים, בני 8 קומות, בשטח של כ- 14 אלף מ"ר עילי כל אחד (סה"כ כ 28 אלף מ"ר) ועוד 3 קומות חנייה תת קרקעית המחוברת ביניהם, בגודל של כ- 24 אלף מ"ר משותף.

המבנים נבנים בבניה ירוקה ובהם תשתיות למעבדות ,פירים ,מנדפים וכדומה . בקומת הגג הירוק נבנות תשתיות לגג פעיל, מטבחים, פרגולות ופינות ישיבה, כהכנה לגינות קהילתיות, אירועי חברה ועוד..

בקומות הקרקע של המבנים (שלב ב) מתוכננות תשתיות למסעדות ובתי קפה שישרתו את עובדי חברות ההייטק והביוטק שישתכנו בקמפוס הפארק והסביבה. סביב המבנים מתוכנן פיתוח סביבתי מתקדם וידידותי, כגון בריכה אקולוגית, מתקני כושר (גן כושר) ייחודים ועוד.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: " אני מברך את חברת Ever After Foods עם הצטרפותה לשורת חברות בינלאומיות מובילות שבחרו למקם את פעילותם בפארק המדע וההייטק בחיפה.

פארק המדע וההייטק הינו חלק מרכזי באקוסיסטם של חיפה הכולל בתי חולים מובילים, מוסדות אקדמיה מהשורה הראשונה, חברות מכשור רפואי מהגדולות בעולם, יוזמות סטארטאפ ייחודי ועוד, ומייצר מקומות עבודה איכותיים עבור תושבי העיר. בכך תם איכלוס הבניין הראשון ואנחנו עם הפנים קדימה לשלב הבא של הפרויקט שיושלם בקרוב", הוסיף שחף.

יעל פרי סמנכ"לית השיווק של קבוצת מבנה: "קבוצת "מבנה  מקדמת בברכה את חברת Ever After Foods  על  שבחרה להקים את משכנה החדש  בפארק המדע והייטק חיפה ומאחלת הצלחה ושגשוג במשכנם זה, לצד חברות מובחרות  בתחום מדעי החיים אשר בחרו אף הם בפארק ייחודי זה. חברות העוסקות בתחום זה במתחם משותף יכולות להפרות אלה את אלה, לגדול, לצמוח ולהתפתח תוך שיתופי פעולה מעניינים ותומכים. בימים אלו נכון וחשוב לחזק את חיפה והעשייה בה. השותפות קוראות לחברות נוספות להצטרף להצלחה".

אייל רוזנטל, מנכ"ל חברת Ever After Foods:

"אני שמח שהבשורה של הבשר המתורבת תצא מפארק מדעי החיים בחיפה. חתימת הסכם השכירות עם קבוצת מבנה מהווה צעד חשוב בצמיחתנו והתרחבותנו. המתקן החדש יסייע לנו לשפר את תהליכי הייצור והפיתוח, ולהמשיך להוביל חדשנות בתחום הבשר המתורבת."

Exit mobile version