הריביירה האיטלקית לא רק לעשירים*

פרויקט דירות בריבירה האיטלקית. קרדיט צילום: סיון שושן
פרויקט דירות בריבירה האיטלקית. קרדיט צילום: סיון שושן

הריביירה האיטלקית, או הריביירה הליגורית, היא פינת קסם בצפון מערב איטליה, חצי שעה מפורטופינו ושעה ממילאנו. אז עצמו עיניים ודמיינו את עצמכם בסירת מפרש, כמעט שקיעה, שטים בים הליגורי, נהנים מאוויר טוב, כוס יין, נשנושי גבינת פקרינו עם גריסיני וממרח פסטו מקומי, כשהשיר על פורטופינו מתנגן ברקע. עכשיו, תחשבו שתוכלו לחיות את החלום הזה כל יום.

גנואה – עיר נמל עם כל היתרונות

עיר הנמל הגדולה, גנואה, מתגוררים כ-700 אלף תושבים ועם מיליוני תיירים בחודש, האווירה כאן תמיד תוססת. העיר רוויה באטרקציות כמו המוזיאון הימי הגדול במזרח התיכון והאקווריום הגדול באירופה. עם אוניברסיטה גדולה, בתי חולים, שדה תעופה ושפע של שירותים נוספים, גנואה מציעה כל מה שתוכלו לבקש.

שכונות שקטות ונופים עוצרי נשימה

על צלע ההר הליגורי, חלק מהרי האלפים, תושבי גנואה נהנים מנוף פראי טבעי של הרים ירוקים, אוויר צלול ונוף לים מרגיע ושקט. השכונה רוויה במשפחות, גנים, בתי ספר, מרכזים מסחריים, קניונים, מגרשי ספורט ותחבורה ציבורית מתקדמת, כולל רכבת מהירה לרומא.

דירות יוקרה בפרויקט המבוקש לינאו 130

לרוכשים הישראלים יש הזדמנות חד-פעמית לרכוש דירה בפרויקט לינאו 130 המבוקש. תיהנו מדירות מחודשות עם נוף מרהיב, חניה פרטית ומפרט עשיר. קבוצת שליין מרהטת את הדירות ודואגת לניהול על מנת להשכיר את הדירות ולקבל תשואות גבוהות.

הזדמנות נדירה להשקעה משתלמת

בשל הביקוש הרב באזור, מלאי הדירות לרכישה בגנואה הוא מוגבל, והזדמנויות כאלו לא מגיעות כל יום. הדירות צפויות לעלות את ערכן בכ-50% בעקבות בניית הרכבת המהירה, הרכבל החדש והשקעה של מיליונים בעיר כדי להפוך אותה לעיר הטכנולוגית החדשה של גנואה.

הצטרפו להצלחה שלנו
אל תחכו! השאירו פרטים עוד היום והתחילו את המסע שלכם עם קבוצת שליין

הפרויקט בנוי משלושה בניינים ו-167 דירות, כאשר רוב הדירות כבר נמכרו ונותרו רק הדירות האחרונות. כל הדירות מגיעות עם חניה ומפרט עשיר. אז למה אתם מחכים? הצטרפו להצלחה של קבוצת שליין ותהנו מחיים ברמה הגבוהה ביותר.

לאתר החברה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.