Site icon פוזיציה!

טייס קרב במיל', מנהיג חינוכי וארז טל: הכירו את מנהלי בתי הספר החדשים בחיפה

מערכת החינוך החיפאית מתחדשת במנהלים חדשים בבתי הספר בעיר

שלושה מנהלים חדשים נבחרו לתפקידי ניהול בתי ספר בעיר:

רם שמואלי, ששימש במהלך השנתיים האחרונות כממלא מקום מנהל בית הספר "אליאנס-כל ישראל חברים", נבחר למנהלו הרשמי של בית הספר. שמואלי הוא טייס קרב ולשעבר מפקד בכיר בחיל האוויר. מאז שחרורו, לפני 13 שנים בדרגת תא"ל, הוא עוסק בחינוך כיו"ר כפר הנוער "גלים", יו"ר "השומר החדש", מייסד משותף של הקבינט הציבורי לחינוך, מורה בחיפה ועוד. בשנת 2015 זכה שמואלי בפרס ירושלים לאחדות ישראל על פעילותו החברתית. לתפישתו, ניהול בית ספר ובחירה בתפקיד של איש חינוך בישראל, הינם שליחות לעיצוב עתיד החברה בישראל.

ליאור אוזמן מונה לתפקיד ממלא מקום מנהל בי"ס תיכון "עירוני א'". לאוזמן, בעל תואר שני בחינוך מטעם אוניברסיטת חיפה ובוגר תוכנית ההכשרה למנהלי בתי-ספר, "אבני ראשה", עבר ניהולי עשיר בתחום החינוך – בתפקידו האחרון, החל משנת 2021, היה אוזמן מנהל החטיבה העליונה של תיכון "חוגים". כמו כן ניהל בעבר את חטיבת הביניים "החקלאי" בפרדס חנה, וכן היה מנהל פדגוגי של החטיבה העליונה בבית הספר "עירוני א'", בו גם שימש כרכז שיכבה, מחנך ומורה לאזרחות בחטיבה העליונה.

ארז טל, בעל עבר חינוכי כמורה וכמחנך של שתים-עשרה שנה, מונה לתפקיד מנהל בית הספר למלונאות ותיירות.
במסגרת פעילותו החינוכית התמחה טל בבנייה ובהובלת צוותים חינוכיים ובייזום פעילויות חברתיות וערכיות. במקביל משמש טל גם כסמג"ד במילואים בחטיבת "חוד החנית" של חיל הצנחנים. לתפיסתו של טל, חינוך הוא כלי משמעותי לעיצוב החברה ולחיזוק תחושת השייכות והמשמעות.

Exit mobile version