הבעל אלרגי לחתולים, האישה מאוהבת בחתול הרחוב שאימצה

"אשתי ידעה שנים שאני לא יכול להיות בקרבת חתולים והטענה שלה כאילו החתול נכנס לבית בלי שליטה, מגוחכת ומעליבה"

בני הזוג מתגוררים בשכונת יוקרה במרכז הארץ. שניהם באמצע שנות הארבעים לחייהם ואחרי שהביאו שני ילדים לעולם, שניהם חיילים, חיי בני הזוג עלו על שרטון. "הגענו למצב שאנחנו לא מתקשרים וחבל על כל רגע שלנו ביחד", אמר הבעל.

האישה באמצעות עורכת הדין סולן נדרשה לסוגיה של בני הזוג ולטענה המרכזית של הבעל, כאילו אשתו הכניסה חתול רחוב הביתה למרות שיש לו היסטוריה ידועה של אלרגיה לחתולים. "הטענה שלו כאילו החתול הוכנס במזיד מצחיקה ועצובה", אמרה האישה.

הבעל דורש להוציא צו שיאסור הכנסת חתול, כשהוא מבהיר כי יצרף לבקשה שתוגש לבית משפט חוות דעת רפואית מטעם מכון האלרגיות שבו נבדק. "אשתי ידעה שנים שאני לא יכול להיות בקרבת חתולים והטענה שלה כאילו החתול נכנס לבית בלי שליטה, מגוחכת ומעליבה". יותר מזה כל השנים לדבריו הם נזהרו לבוא במגע עם חתולים.

האישה טוענת להגנתה: "הוא מגרש את החתול אבל הוא חוזר ומוצא פרצה להכנס הביתה. סגרנו את חדר השינה, אז הוא יושב בסלון. אני לא שולטת על זה. אם זו הבעיה שלו אנחנו נצטרך להפרד". הבעל הבהיר: "בגלל העקשנות של אשתי אנחנו נתגרש".

עו"ד סולן המליצה לבני הזוג להתחיל בהליך של יישוב סיכסוך בטרם יפתחו הליכים משפטיים והראשון: בקשת צו הרחקה לחתול. השני, גירושין בבית המשפט למשפחה. "יש כאן הרבה מאד רכוש והסיפור הזה הולך להיות מורכב מאד, והכל בגלל חתול חמוד ומסכן", הבהירה עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.