Site icon פוזיציה!

בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני כתב אישום נגד "לואי ויטון" – תושב מגדל שעסק בסחר בסמים לאורך החודשים האחרונים כאשר הוא נוהג תחת השפעת סמים.

מצ"ב תמונה הסמים -קרדיט דוברות המשטרה.

מצ"ב תמונה הסמים -קרדיט דוברות המשטרה.

בתאריך 09/09/24 במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני בציר 90 סמוך לצומת הגומא כחלק מהיערכות המחוז לשמירה על רכוש תושבי הצפון שעזבו את בתיהם, עצרו השוטרים לבדיקה רכב הנהוג על ידי תושב מגדל בן 47. בחיפוש שנעשה בתוך הרכב נתפסו עשרות שקיות מוכנות להפצה המכילות מאות גרמים של סמים מסוג קנאביס וכן כ-15,000 ש"ח במזומן. בנוסף עלה החשד כי החשוד נוהג תחת השפעת סמים אך הנהג סירב לבצע בדיקה לאיתור סמים.

החשוד נעצר ובחקירתו עלה החשד כי הוא מעורב בהפצת סמים במקרים רבים לאורך החודשים האחרונים במספר יישובים בצפון. עוד עלה כי על מנת להימנע מחשיפת שמו בפני הלקוחות, הוא כינה את עצמו ברשתות בשם "לואי ויטון".

עם סיום שלב החקירה שכללה התחקות אחר מספר רב של לקוחות הגישה יחידת התביעות של המחוז הצפוני כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בגין 4 מקרים בהם סיפק הנאשם סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ וכן בעבירה של נהיגה בשכרות (סירוב למתן בדיקת שתן לאיתור סמים) בבית משפט השלום בטבריה.

משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עברינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המיידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיבים.

Exit mobile version