דוב מלניק – אלוף הארץ בשחייה עם לב ענק*

צילום יד עזר לחבר

בימים בהם האתגרים רק הולכים ומתרבים, במיוחד בצפון הארץ, ישנם אנשים שלא רק שממשיכים להצטיין בתחומם אלא גם עושים מעל ומעבר למען הקהילה. דוב מלניק, אלוף הארץ בשחייה לשעבר, הוא דוגמה מובהקת לאדם שכזה.

מלניק, הידוע בכישוריו הספורטיביים המרשימים, החליט בתקופה קשה זו להושיט יד לעמותת 'יד עזר לחבר', המסייעת לניצולי שואה ולמשפחות נזקקות. הוא תרם מכספו לרכישת מאות חבילות מזון אשר יחולקו בימים הקרובים, רגע לפני ראש השנה. בנוסף, מלניק אינו מסתפק בתרומה כספית בלבד – הוא בעצמו מתנדב בחלוקת חבילות המזון למשפחות בצפון, מדן ועד קריית שמונה.

שמעון סבאג, העומד בראש העמותה, הביע את הערכתו העמוקה למלניק: "בימים כאלה, למצוא אדם שמגיע ותורם מזמנו ומכספו למען ניצולי שואה ולמען המשפחות בצפון, זה דבר מבורך. ללא דוב מלניק היינו היום בצרות צרורות. התרומה והנוכחות שלו בשטח נותנות לנו את הכוח להמשיך ולעזור למי שבאמת זקוק לכך".

גם פרופ' ביל פרימן, שותף ותיק לפעילות העמותה, הצטרף לתודות ואמר: "מלניק מוכיח כי אליפות אמיתית אינה נמדדת רק במדליות, אלא גם בנתינה וביכולת לסייע לאחרים ברגעים הקשים ביותר".

הפעילות של מלניק בעמותה מדגימה את חשיבות ההתנדבות והעזרה ההדדית, במיוחד בתקופות של קושי ומצוקה. הספורטאי המצטיין הזה לא רק מציב רף גבוה בתחרויות, אלא גם בנתינה למען הקהילה. עמותת 'יד עזר לחבר' מודה לו מקרב לב ומזמינה את הציבור להצטרף ולתרום, כדי להבטיח שכל מי שזקוק לסיוע יקבל אותו.

לקראת ראש השנה, כולנו צריכים לקחת דוגמה מדוב מלניק ולהושיט יד, כל אחד כפי יכולתו, למען אלו שזקוקים לכך ביותר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.