הבית הספרדי התכנס להצהרת תמיכה בחטופים. "מחזירים אותם הביתה עכשיו"

טקס בבית הספרי חיפה

למעלה מ-200 דיירים, עובדים, חברי הנהלה ואורחים השתתפו באירוע נטעלי בן, מנכ"לית הבית הספרדי: "החזרת החטופות והחטופים היא החובה המוסרית שלנו כחברה" הצהרת התמיכה כללה תפילה משותפת, יום לפני יום הכיפורים

יותר משנה מאז ה-7/10, ו-101 ישראליות וישראלים עדיין בשבי חמאס. זוהי מציאות בלתי נתפסת, ובבית הספרדי החליטו לערוך הצהרת תמיכה בחטופים ובבני משפחותיהם.

"החזרת החטופות והחטופים היא החובה המוסרית שלנו כחברה", אמרה נטעלי בן, מנכ"לית הבית, את מה שהרגישו כל המשתתפים באירוע ובעצם כל אזרחי ישראל. נטעלי בחרה גם לצטט את יונתן שמריז, שאחיו אלון ז"ל נחטף לעזה, הצליח ברוב תושייתו לחמוק מאנשי החמאס אולם לבסוף נורה בטעות ע"י חיילי צה"ל: "מדינה שעושים בה הכל בשביל להחזיר 101 חטופים וחטופות היא מדינה שנהיה גאים לגדל בה את הילדים שלנו. מדינה משגשגת לעם היהודי ולכל מי שקשר את גורלו אלינו". הדברים של שמריז נאמרו בטקס הלאומי לציון ה-7/10, והתקווה שטמונה בהם ריגשה מאוד גם את הנוכחים בהצהרת התמיכה בבית הספרדי.

יו"ר ועד העדה היהודית ספרדית חיפה, עו"ד יוסף גילאור, סיפר כי הוא לא מפסיק לחשוב על החטופים והחטופות, וגם על החיילים והחיילות, והביע תקווה כי יום לפני יום הכיפורים, שערי שמיים ייפתחו.

לאירוע התמיכה הגיעו למעלה מ-200 דיירים, עובדים, חברי הנהלה ואורחים. הרב אברהם ישראל ביקש לנצל את הכוח של הביחד לתפילה משותפת, ובסיום ההצהרה שחררו הדיירים בלונים צהובים לשמיים – בתקווה שנזכה לראות את החטופות והחטופים משתחררים מהשבי וחוזרים לחיק משפחותיהם, לחיק החברה הישראלית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.