בהיכל הספורט שבשכונת רוממה נמשכים אירועי "חיפה בסימן קריאה":

צילומים ממגוון אירועי "חיפה בסימן קריאה". קרדיט צילומים: דוברות עיריית חיפה
צילומים ממגוון אירועי "חיפה בסימן קריאה". קרדיט צילומים: דוברות עיריית חיפה

יריד דוכני ספרים של חברת סטימצקי, מפגשי סופרים, מתחם קריאה, יריד יוצרים חיפאיים, סופרים על הבר, יריד אמנים ועוד

הערב (שלישי) תופיע על הבמה המרכזית, בשעה 18:00, עלמה זוהר, במסע מוזיקלי, מלא שמחת חיים, עם השירים האהובים מהאלבום "פלא". בשעה 20:30 יופיעו על הבמה אלון אולארצ'יק ומזי כהן, במופע משותף עם מיטב שיריהם האהובים מכל הזמנים.

אירועי היריד ייפתחו, כמדי ערב, בשעה 17:00 ויכללו הפעלות מדעיות בעקבות ספרי ילדים, שעת סיפור מומחזת בשילוב שחקניות והזמרת שחף עבאדי, ובהמשך המופע האקרובטי "קרקס החנונים בארץ הפלאות" – מופע מלא קסם והפתעות לכל המשפחה. בשעה 19:30 יספר הסופר יובל אברמוביץ על ספריו.

אירועי היריד יינעלו מחר (יום רביעי) ויכללו על הבמה המרכזית (בשעה 18:30) מופע של "סטינג אקספיריינס" במיטב השירים האייקונים של להקת "פוליס" וסטינג. בשעה 20:30 יתקיים המופע, "רדיו לונה" – מופע גרוב המשלב בין ספרדית למזרח תיכון בשילוב ריקודים, רגש ואווירה טובה.

אירועי "חיפה בסימן קריאה", שנפתחו עם יריד הסופרים העצמאיים במוזיאון העיר חיפה בשיתוף "מקום לשירה" ו"הקולקטיב הספרותי" , נמשכו באירוע בהפקת המחלקה לספריות, לזכרו של הסופר, סמי מיכאל ז"ל, בתיאטרון העירוני, בשלל אירועים בספריות הציבוריות, בהצגות לילדים על פי ספרים בתיאטרון העירוני וביריד הספר הגדול בצפון – "חיפה בסימן קריאה" וייחתמו בתאריך 25.06 בערב מחווה לא.ב יהושוע בספריית יד לבנים, ובמפגש ב-30.06 עם הסופרת מאירה ברנע גולדברג – יוצרת הספר והסדרה "כראמל" בתיאטרון העירוני.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר