פוזיציה!

הסתיים "קורס להכשרת וועדי עובדים" במכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל

הקורס נערך עבור יושבי ראש וחברי וועדי העובדים במרחב חיפה, בראשותו של משה מזרחי יו"ר ההסתדרות בחיפה ובארגון ובניהול של עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים במרחב חיפה.

בשנה האחרונה נבחרו חברי וועדי עובדים חדשים רבים במקומות העבודה במרחב חיפה. בהתאם לכך הוחלט, ביוזמתו של משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, לפתוח שוב בבית ההסתדרות בחיפה, בשיתוף המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, את "הקורס להכשרת וועדים", עבור יושבי ראש וחברי ועדי העובדים החדשים במרחב חיפה, שלא השתתפו בקורס החשוב הזה בעבר.

בסיום הקורס , לאחר המפגשים שהיו בבית ההסתדרות בחיפה, הגיעו יושבי ראש וחברי ועדי העובדים במרחב חיפה, למכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל בכפר סבא, ל- 2 ימי לימוד מרוכזים של סיום "הקורס להכשרת וועדים".

יושבי הראש וחברי ועדי עובדים שהשתתפו בקורס, הגיעו ממגוון רחב של מקומות עבודה במרחב חיפה, כמו: ( לפי א"ב ) אסותא חיפה, בנק לאומי, בית חולים בני ציון ( רוטשילד), 'גלעם' מפעל לייצור ושיווק, חברת החשמל, לשכת הבריאות חיפה, מועצה מקומית עין מאהל, מספנות ישראל, מעון נווה רם, מועצה דתית קריית מוצקין, צה"ל- אזרחים עובדי צה"ל, קופת חולים כללית, ועוד .

משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, בירך את המשתתפים בקורס, ואיחל להם הצלחה בתפקידם הציבורי החשוב.
אחריו בירכה עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים בהסתדרות בחיפה, שניהלה את "הקורס להכשרת וועדים". כמו כן הודתה לענבל ג'וריאני פרץ -מנהלת המכון הבינלאומי למנהיגות בבית ברל, ולכל הצוות של המכון. פרקש הודתה גם לאודי דהן- מנהל התחזוקה המרחבי של ההסתדרות בחיפה ולכל חברי הצוות שלו, שסייעו רבות באירוח של חברי הוועדים שהשתתפו בקורס, בעת שהמפגשים של הקורס התקיימו בבית ההסתדרות בחיפה.

התמונות
בתמונה 1- בפתיחת הלימודים במכון הבינלאומי בבית ברל , של קורס הכשרת הוועדים עם יו"רי וועדי העובדים, וחברי וועדי העובדים , יחד עם עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים במרחב.
בתמונה 2- בסיום קורס הכשרת וועדי העובדים, במכון הבינלאומי למנהיגות , בבית ברל, יו"רי וועדי העובדים וחברי וועדי העובדים , עם תעודות הסיום של הקורס , יחד עם עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים במרחב חיפה.
בתמונה 3 : משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה , מברך את חברי וועדי העובדים, שהשתתפו בקורס הכשרת הוועדים, ולצידו עו"ד מרים פרקש יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור ועדי העובדים במרחב.

תמונה מס' 4 חסיה בכר מנהלת מוקד המידע והשירות של ההסתדרות, יחד עם עו"ד מרים פרקש יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות עבור וועדי העובדים, שהודתה לחסיה בכר על הרצאתה המעניינת מאד על המגוון הרחב של השירות שההסתדרות מעניקה לחברי ההסתדרות .

Exit mobile version