בתמיכת משה מזרחי- יו"ר הסתדרות במרחב חיפה, ניפתח בבית הסתדרות במרחב חיפה עוד קורס של -"מנהיגות צעירה ממקומות העבודה במרחב חיפה" .את הקורס מנהלת עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה, ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות , בהסתדרות בחיפה

פתיחת קורס של -"מנהיגות צעירה ממקומות העבודה במרחב חיפה" .
פתיחת קורס של -"מנהיגות צעירה ממקומות העבודה במרחב חיפה" .

אבי יחזקאל סגן יו"ר ההסתדרות הכללית ויו"ר האגף לארגון ומרחבים, ופיני קבלו- סגן יו"ר ההסתדרות הכללית ויו"ר האגף לצעירים ומנהיגות, החליטו יחדיו, בתמיכת ארנון בר דוד- יו"ר ההסתדרות הכללית, על קידום מיזם חדש של קיום קורסים לטיפוח מנהיגות צעירה של עובדות ועובדים במקומות העבודה, שיתקיימו בכל מרחבי ההסתדרות ברחבי המדינה.

משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, החליט להצטרף מיד ליוזמה המבורכת הזאת -לפתיחת המיזם החדש והחשוב הזה המיועד – לטיפוח מנהיגות צעירה, מקרב העובדות והעובדים-ממקומות העבודה במרחב חיפה.

ההסתדרות במרחב חיפה בראשותו של משה מזרחי היה המרחב הראשון של ההסתדרות מכל הארץ, שהצליח לפתוח -בבית ההסתדרות במרחב חיפה, את קורס המנהיגות הצעירה שמיועד לעובדות ועובדים ממקומות העבודה במרחב חיפה, ובעקבות ההצלחה של הקורס הזה שנפתח בהסתדרות בחיפה, הצטרפו ליוזמה המבורכת הזאת, עוד מרחבים רבים של ההסתדרות מרחבי הארץ.

לאור פנייה חדשה שנשלחה לכל היו"רים של מרחבי ההסתדרות במדינה , לפתיחת עוד קורס של מנהיגות צעירה, משה מזרחי-יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, נענה ברצון רב לפנייה הזאת, ותמך שוב בפרויקט המבורך הזה. מזרחי מינה שוב את עו"ד מרים פרקש -יו"ר האגף לתרבות והשכלה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות , לארגן ולנהל עוד קורס של מנהיגות צעירה. פרקש נרתמה שוב למשימה המבורכת הזאת, והצליחה לרשום לקורס 30 עובדות ועובדים שעובדים במגוון רחב של מקומות עבודה במרחב חיפה, כמו : אוניברסיטת חיפה, בית חולים כרמל, בית חולים בני ציון, בית המשפט בחיפה, חברת החשמל, כרמל אולפינים, משרד הבריאות, מעלה הכרמל, מועצה מקומית דלית אל כרמל, מלון דן כרמל, משען (הדיור המוגן ), נמל חיפה, עיריית חיפה, עיריית טירת הכרמל, קופת חולים כללית, קופת חולים מאוחדת, רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), רפאל, רכבת ישראל, שופרסל, ועוד.

השבוע נפתח בהצלחה בבית ההסתדרות בחיפה, עוד קורס של מנהיגות צעירה, אשר יכלול 5 מפגשים, שיתקיימו בשעות אחרי הצהריים, עם טובי המרצים והמנחים. הלומדות והלומדים בקורס המנהיגות הצעירה , יקבלו מגוון רחב של יידע שיקדם אותם וייתן להם מבט מקיף על המערכות הציבוריות במדינה, על ההסתדרות הכללית , ועל קידום תהליכים במקומות העבודה שלהם, וכן הם יקבלו סקירה כוללת על המערכת הכלכלית במדינה, שוק העבודה והאדם העובד, תוך שילוב הרצאות פרונטליות וקיום סדנאות פעילות של המשתתפים בקורס.

בפתיחת קורס המנהיגות הצעירה, שהתקיים בבית ההסתדרות בחיפה, פיני קבלו- סגן יו"ר ההסתדרות הכללית ויו"ר האגף לצעירים ומנהיגות , הודה למשה מזרחי -יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, שהבין את החשיבות של הפרויקט הזה. פיני קבלו ציין שחשוב מאד לטפח מנהיגות צעירה בקרב העובדות והעובדים במקומות העבודה במרחבי ההסתדרות בכל הארץ.

משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, ברך את כל המשתתפים בקורס המנהיגות: "תודה לפיני קבלו -סגן יו"ר ההסתדרות הכללית ויו"ר האגף לצעירים ומנהיגות, אשר יזם את הרעיון המבורך, ולאור התמיכה שלי בפרויקט המכובד הזה- נפתח עוד קורס למנהיגות צעירה בהסתדרות במרחב חיפה".

עו"ד מרים פרקש- יו"ר האגף לתרבות והשכלה בהסתדרות בחיפה ומנהלת הקורסים לגמול השתלמות הודתה למשה מזרחי-יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, אשר תמך בפרויקט המבורך הזה שבו משתתפים עובדות ועובדים ממקומות העבודה במרחב חיפה. פרקש הודתה לפיני קבלו- סגן יו"ר ההסתדרות הכללית ויו"ר האגף לצעירים ומנהיגות, על הרעיון החשוב הזה של קורס המנהיגות הצעירה, ועל שיתוף הפעולה שלהם לפתיחת קורס נוסף של מנהיגות צעירה בבית ההסתדרות בחיפה. פרקש ציינה כי כל המשתתפים שנרשמו לקורס המנהיגות הצעירה , הינם אנשים ערכיים מאד שמעוניינים לקבל כלים איכותיים להמשך הדרך, ולעשייה משמעותית בתחומים בהם הם עוסקים במקום עבודתם. לסיום מרים פרקש איחלה בהצלחה רבה לכל המשתתפים בקורס המנהיגות הצעירה, היא ברכה את כולם בברכת חג שמח לקראת ראש השנה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.