צפו בתיעוד: שני תושבי טובא זנגריה זיהו אדם עימו הם מסוכסכים תקוע עם רכבו בכביש ותקפו אותו בעזרת אלות בכל חלקי גופו. בתום חקירה של שוטרי המחוז הצפוני כתב אישום הוגש נגדם.

צפו בתיעוד: שני תושבי טובא זנגריה זיהו אדם עימו הם מסוכסכים תקוע עם רכבו בכביש ותקפו אותו
צפו בתיעוד: שני תושבי טובא זנגריה זיהו אדם עימו הם מסוכסכים תקוע עם רכבו בכביש ותקפו אותו

בתאריך 29/08/24 התקבל דיווח במוקד 100 אודות תקיפת אדם על כביש ראשי סמוך לאזור התעשיה צח"ר בצפון. עם הגעת הכוחות למקום זיהו השוטרים אדם שהותקף, נפגע בכל חלקי גופו ופונה לקבלת טיפול רפואי במצב בינוני (עפ"י גורמי רפואה).

מיד עם פתיחת החקירה התברר כי האירוע התרחש על רקע סכסוך בין משפחות עבריינים מהיישוב טובא זנגריא וכי החשודים המרכזיים עזבו את ביתם ונמצאים בבריחה.

מספר ימים לאחר האירוע ובתום מצוד ופעולות טכנולוגיות שונות, הצליחו שוטרי המחוז הצפוני לעצור את החשודים. עם סיום שלב החקירה הגישה פרקליטות מחוז צפון כתבי אישום עם בקשה למעצר שני החשודים (23 ו-29) בבית משפט המחוזי בנצרת.

משטרת מחוז צפון ולוחמי משמר הגבול מקיימים פעילות ענפה במאבק בפשיעה האלימה. הפעילות מבוצעת בכל המישורים מסיכול הברחות וסחר בכלי נשק, דרך פעילות סמויה לסיכול פעילות עבריינית טרם ביצועה ועד תגובה מהירה לכל אירוע אלימות באמצעות נוכחות ופעילות מתמדת למען שמירה על ביטחון הציבור.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.