Site icon פוזיציה!

נלחמים בפשיעה: תעודות הוקרה הוענקו לשני פקחים עירוניים

קרדיט צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

נלחמים בפשיעה: תעודות הוקרה הוענקו לשני פקחים עירוניים. קרדיט צילום: ניר בלזיצקי, דוברות עיריית חיפה

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, העניק היום (רביעי) בלשכתו תעודות הוקרה והערכה לשני פקחי אגף האכיפה של עיריית חיפה – יאיר טלטל ואליאס חדאד.

השניים, העובדים מזה מספר שנים בתפקידם, זכו לקבל את התעודות הודות לתושייתם, מהירות תגובתם ונחישותם הרבה, אותן הפגינו בשני מקרים בהם היו מעורבים בתקופה האחרונה.

האירוע בו היה מעורב יאיר טלאל אירע לפני כשבועיים, כאשר בעת שהיה במשמרת, יחד עם שותפתו לניידת השיטור המשולב, קיבל דיווח אודות אדם, אשר שדד אישה ברחוב הרצל בעיר וגנב את ארנקה, תוך שהוא מאיים עליה ותוקף אותה בגז פלפל. מייד עם קבלת הדיווח מיהר טלאל למקום ובתוך זמן קצר הצליח לאתר את החשוד וללכוד אותו.

כמה ימים לאחר מכן היה מעורב אליאס חדאד באירוע, בו נקרא על-ידי מספר תושבים להתערב במקרה של חשד לגניבת פריטים מחנות נוחות בתחנת דלק בצ'ק פוסט. חדאד לא היסס ובתוך מספר שניות לכד את אחד החשודים במעשה, שאף הודה בפניו בביצוע העבירה.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב, שיבח את עבודת הפקחים, הודה להם על נחישותם ומסירותם וציין, כי בשני המקרים הפגינו הפקחים תעוזה ורצון לסייע ועל כך מגיעה להם התודה וההערכה. "ישנה חשיבות רבה למגר את התופעות האלה ואסור שהן תימשכנה", הוסיף יהב.

אילן חודדה, מנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה: "אגף האכיפה של עיריית חיפה נוקט במדיניות נחושה וחסרת פשרות כנגד עבריינים, הפוגעים בביטחון הציבור ומפרים את הסדר הציבורי. אנו נמשיך במדיניות זו ונמשיך לעשות את המיטב על מנת לשמור על שלום ציבור התושבים".

Exit mobile version